دانلود فیلم خانوم

دانلود فیلم خانوم

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از پیشگام مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

دانلود فیلم خانوم با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی خانوم با کیفیت بالا

دانلود فیلم سینمایی جدید خانوم

دانلود فیلم خانوم

فرمت: mp4/ 1080p, 720p, 480p
ژانر: اجتماعی
محصول: ایران
سال تولید: 1392
مدت: 90 دقیقه
نوع: سینمایی
کارگردان: تینا پاکروان
بازیگران: مجتبی طهماسبی، امین حیایی، بهزاد فراهانی، حمیرا عظیمی، فهیمه رحیم نیا، سوگل خالقی، رضا عزیزی، پانته آ پناهی ها، نقی سیف جمالی، کیمیا حسینی، مانی مصلحی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اندیشه فولادوند، اشکان خطیبی
خلاصه داستان: فیلم بانو روایت سه داستان و سه خانواده است. در داستان اول ، زن جوانی (شقایق فراهانی) که شوهرش به دلیل مشکلات مالی سعی می کند زمینه را برای ماندن وی در ایران فراهم کند. اما این مرد (سیامک انصاری) از ترس مشکلات به ترکیه می رود. در داستان دوم ، آهنگساز جوان به دلیل اعتیاد به الکل ، اعتبار حرفه ای خود را از دست می دهد و دچار مشکلات مالی می شود و همسر فیلمنامه نویس او (اندیشه فولادوند) مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. تلاش زن برای ترک اعتیاد مرد بی فایده است. در داستان سوم ، کارگری متاهل و دارای دو فرزند از هر دو دست فلج شده و همسرش با کار در بیمارستان امرار معاش می کند. مرد ناامید تصمیم می گیرد روی ریل قطار خودکشی کند اما همسرش او را نجات می دهد.

بخش دانلود فیلم خانوم

پیشنهاد به شما: مستند کربلا جغرافیای یک تاریخ

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

دانلود فیلم سینمایی آهنگ 2 نفره