تولید و ساخت پارت دوم فیلم شیر شاه رسما تایید شد

تولید و ساخت پارت دوم فیلم شیر شاه رسما تایید شد

طبق جدیدترین اخبار که از دنیای فیلم و سریال می آید، والت دیزنی رسما برای ساخت قسمت جدیدی از شیر شاه علاقه نشان داد. در اولین روز از D23، دیزنی در حالی که اخبار زیادی از فیلم های لایو اکشن خود منتشر کرد، سرانجام اعلام کرد که قرار است دنبال فیلم The Lion King فیلم شیر شاه 2 را نیز بسازد که  Mufasa: The Lion King نام خواهد داشت.

وقایع فیلم موفاسا: شیر شاه در دو بازه زمانی مختلف روایت می‌شود که در یک روایت شاهد داستانی با محوریت شخصیت‌های تیمون، پومبا و رفیک خواهیم بود که در مورد موفاسا صحبت می‌کنند و در روایتی دیگر شاهد داستانی از رشد موفاسا و به قدرت رسیدن او خواهیم بود. همچنین می توانید لوگوی رسمی فیلم جدید شیر شاه را در زیر مشاهده کنید:

لوگوی رسمی فیلم جدید شیر شاه

Mufasa: The Lion King قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2024 اکران شود و بری جنکینز، کارگردان Moonlight و If Beale Street Can Talk، کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارد. جنکینز پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و همچنین برای فیلم Moonlight برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. جف ناتانسون، نویسنده فیلمنامه شیر شاه، برای نوشتن فیلمنامه Mufasa: The Lion King نیز بازگشته است.

پیش از این مشخص شده بود که آرون پیرس صداپیشگی موفاسا و کلوین هریسون جونیور در فیلم Mufasa: The Lion King صداپیشگی اسکار را بر عهده خواهند داشت. دیزنی همچنین تایید کرد که بیلی آیچنر به عنوان صداپیشه تیمون و ست روگن در نقش پومبا در فیلم جدید شیر شاه بازخواهند گشت. پیش بینی می شود فیلم سینمایی «مفاسا: شیر شاه» نیز همانند قسمت اول تولید و اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟