خرید سریال دفتر یادداشت

خرید سریال دفتر یادداشت

رضایت کاربران
69% (22 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از پیشگام مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

سریال دفتر یادداشت در ژانر طنز و خانوادگی به کارگردانی کیارش اسدی زاده و با بازی ستارگانی مانند سیامک انصاری؛ کاظم سیاحی؛ رضا عطاران در سال 1402 شروع به تولید و فیلمبرداری کرده است. که قرار است از 26 آبان در روز های جمعه از وبسایت پیشکام مووی پخش شود. که شما می توانید این سریال ایرانی را به صورت کاملا قانونی از سایت ما دریافت نمایید.

خرید سریال دفتر یادداشت
 محصولسال تولیدموضوعکارگردانپخش
 ایران1402 کمدی و خانوادگیکیارش اسدی زاده پیشگام مووی

برای دفتر یادداشت تا این لحظه چند تا خلاصه داستان آمده است که ما یکی از آن را قرار می دهیم:

ایرج و حمید، دو دوست قدیمی که از دوران کودکی خود برای پیگیری پرونده های جنایی سرشان درد میکند ، ناخواسته پایشان به پرونده قتل های زنجیره ای باز می شود پرونده ای که وارد آن می شوند باعث حوادث خطرناک و با مزه می شود که…

دانلود کامل سریال دفتر یادداشت

ایرج و حمید، دوستان قدیمی از دوران کودکی خود، در پیگیری پرونده های جنایی دچار سردرد می شوند و ناخواسته با یک پرونده قتل زنجیره ای مواجه می شوند. پرونده ای که وقتی به آنها می رسد اتفاقات جدی تری به وجود می آورد اما ماجرا از این حرف ها پیچیده تر است در این میان هم ایرج به دلیل یک مشکل مغزی منحصر به فرد مدام همه چیز و همه را فراموش می کند.

سریال دفتر یادداشت با بازی سوگل خلیق

بازی رضا عطاران در دفتر یادداشت

رضا عطاران را بارها در نقش های مختلف کمدی دیده ایم. او در سریال های خودش معمولاً نقش یک مرد به اصطلاح  آویزان یا کنه را بازی می کرد که می خواست مدام از دیگران بهره گیری کند و دیگران را مقصر بداند. اکنون با حفظ برخی از ویژگی های رفتاری شخصیت های جذاب قبلی، با ویژگی های جدیدی در سریال دفتر یادداشت معرفی شده است.

بازی رضا عطاران در دفتر یادداشت

در درجه اول، ما او را به عنوان یک پیرمرد داری بیماری فراموشی می شناسیم که چیزی از گذشته به یاد نمی آورد. مردی که نه تنها خواهر و بهترین دوستش را فراموش کرد، بلکه حتی نشانه های ماه گرفتگی روی بدنش و خانه ای که در آن زندگی می کرد را به خاطر نمی آورد. با این حال، او به عنوان یک کارآگاه قدیمی، هنوز هوش بالایی دارد و استعداد زیادی در حل معماهای قتل دارد. او بیشتر از همه به دنبال حل مشکلات عجیب و غریب است و مدام خود را وارد مسائل مختلف می کند بدون اینکه کسی از او بخواهد. در قسمت دوم وقتی سوار ماشین افسر پلیس می شود، بلافاصله با دیدن تصاویر، در مورد قاتل حدس و گمان می زند و تمام سرنخ هایی را که منجر به کشف قاتل می شود، پیدا می کند. او حتی از پلیس می خواهد که روی کمک او حساب کند.

علاقه ایرج به کشف معمای قتل در ماجرای مرگ خواهرش مشهود است. خواهر ایرج قبل از مرگش نامه ای برایش گذاشت که در آن از نقاشی صحبت می کرد که در کودکی هر وقت مشکلی برایش پیش می آمد می کشید و حالا ایرج همان نقاشی را زیر فرشی که جسد خواهرش پیدا شده بود می بیند و مطمئن است. که خواهرش نمرده و قتل اتفاق افتاده است. به همین دلیل می خواهد هر طور شده قاتل خواهرش را پیدا کند. جالب اینجاست که او نمی داند که یک خواهر دارد و چیزی از او به یاد نمی آورد. او حتی نامش را اشتباه می گوید اما یافتن قاتل برایش مهم است و شایان ذکر است که ایرج فقط وقایع گذشته دور را فراموش می کند و حافظه کوتاه مدت او مشکلی ندارد. بنابراین او مسائلی را که در این دو قسمت مطرح می شود به خوبی به خاطر می آورد و به صحبت در مورد آنها ادامه می دهد. با این حال او گاهی زمزمه می کند و جملاتی را تکرار می کند و گاهی حرف های نامربوط می گوید یا عجیب رفتار می کند.

سریال دفتر یادداشت بیژن بنفشه‌خواه

او به سرعت به رویدادها واکنش نشان می دهد و یکی از خنده دارترین چیزهایی که او را متمایز می کند صراحت و واکنش سریع او به پدیده هاست. وقتی دختری را از شیشه ماشین می بیند در حالی که درباره قتل خواهرش صحبت می کند، بلافاصله عکس العمل نشان می دهد و فوری از او شماره تلفنش را می خواهد یا وقتی متوجه خیس شدن شلوار حامد می شود، بدون در نظر گرفتن چیزی به تمسخر او ادامه می دهد. حتی در ایستگاه پلیس هم از آن صحبت می کند. وقتی احساس می کند در مجتمعی که زندگی می کند پسری است که دختری را اذیت می کند و به او حمله می کند و وسط بازی تا جایی که می تواند او را آزار می دهد. برخورد او با مدیر خانه سالمندان هم خنده دار بود. برای او ارزشی قائل نیست، اصلاً به او احترام نمی گذارد و اصلاً از او نمی ترسد. حتی با او شوخی می کند.

همراهی او با حسن معجونی در این سریال بسیار موفق است. ایرج و حامد که هنوز دقیقاً نمی دانند چگونه گذشته ای با هم داشته اند، حالا با ویژگی های خاص خود مانند قطعات پازل به هم چسبیده اند و با الگوی ابله و ابله تر جلو می روند. حمید هوشیارتر و متمرکزتر ظاهر می شود و در کنار ایرج نقش یک مغز متفکر را بازی می کند. در واقع در طول این دو قسمت می بینیم که حامد مدام به رفتار ایرج حسادت می کند و می خواهد مشکلاتی را که ایجاد می کند حل کند. یکی از جذاب ترین قسمت های قسمت دوم جایی است که ایرج می خواهد دامن را به دختر داخل ماشین کناری بدهد و حمید خجالت می کشد این نقش می تواند یکی از با مزه ترین نقش های رضا عطاران در کارنامه هنریش شود.

آهنگ تیتراژ سریال دفتر یادداشت

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال جیران

دانود سریال میدان سرخ

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

دانلود فیلم سینمایی آهنگ 2 نفره