دانلود سریال مرداب

دانلود سریال مرداب

آدم‌های كوچيک رد پاشون هم كوچيكه براي همين راحت‌تر پاک ميشه

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از پیشگام مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

مرداب نام یک سریال ایرانی است که در سال 1402 شروع به پخش نموده است این سریال به گارگردانی برزو نیک‌نژاد ساخته شده است. شما می توانید تمام قسمت های سریال مرداب را از سایت پیشگام مووی با بهترین کیفیت دانلود و دریافت نمایید.

دانلود سریال ایرانی مرداب
کارگردان محصولسال پخشوضعیتموضوعتعداد قسمت
برزو نیک‌نژادایران1402اتمام سریالدرام20

بازیگران سریال مرداب

بازیگران سریال مرداب

داستان سریال

در ابتدای داستان، پسر فیاض به قتل می رسد و به نظر می رسد که او خودکشی کرده است. اسفندیار شکیب به دنبال دو نفر است که یکی ایرج و دیگری سرگرد است. ایرج در ابتدا راننده و دستیار فیاض است و قصد دارد از طریق خواهرش آفاق به فیاض خیانت کند اما موفق نمی شود.

دانلود تمام قسمت های سریال مرداب

توضیحات سریال مرداب

بخش قابل توجهی از نمایشنامه حول رابطه خواهر و برادر می چرخد. برادر و خواهر اهل شمال که زندگی آنها به نوعی با دارو دسته شکیب پیوند خورده و ماجراهای زیادی را پشت سر می گذارند.برزو نیک نژاد پس از ساخت دو سریال ساخت ایران 2 و آفتاب پرست برای شبکه های تلویزیونی داخلی، در جدیدترین تجربه خود ساخت مجموعه اجتماعی مرداب را آغاز کرده است.

قسمت اول با تمرکز بر زندگی مردی به نام فیاض با بازی مهدی هاشمی و سوگواری او برای پسر مرده اش آغاز می شود. مرد ثروتمندی که همیشه آرزوی داشتن نوه ای به نام سوگند را داشته و حالا عده ای از این علاقه سوء استفاده می کنند.

علاوه بر این، قسمت اول شخصیت شکیب را به عنوان رئیس یک باند تبهکار با بازی امیر جعفری معرفی می کند. مردی که قصد انجام یک ماموریت بزرگ را دارد و در حال جمع آوری یک تیم برای این کار است. کوهیار با بازی مجتبی پیرزاده به عنوان دستیار او ظاهر می شود و ماجرای این گروه تبهکار با چند عکس به ماجرای فیاض گره می خورد.

انتخاب بازیگران و معرفی صحیح و به موقع نقش ها همراه با مضمونی پرالتهاب، از مهم ترین امتیازات قسمت اول سریال ایرانی مرداب است. نکته مهم بعدی این است که سریال در نقطه ای مهم به پایان می رسد و مخاطب را برای پیگیری داستان آن در قسمت بعدی منتظر می گذارد.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

دانلود فیلم سینمایی آهنگ 2 نفره دانلود رایگان انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت دوم