دانلود فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت

دانلود فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت

رضایت کاربران
50% (4 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از پیشگام مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت

فصل 2 زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در ژانر درام و خانوادگی تهیه شده است در این فصل بازیگرانی مانند کامبیز دیرباز و مهران غفوریان به سریال اضافه شده اند. فصل دوم سریال زخم کاری را می توانید از قسمت اول تا آخرین قسمت با لینک مستقیم و کیفیت عالی دریافت و در کنار خانواده از دیدن لذت ببرید.


 

بازیگران سریال زخم کاری بازگشت

طبیعتا برخی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت. آنطور که عوامل سریال منتشر کرده اند، هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی فر، اله حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول  در این سریال حضور دارند. و در فصل دوم و بازیگرانی چون کامبیز درباز، مهران غفوریان و الناز ملک به جمع بازیگران این سریال اضافه شده اند. گفته می شود چند چهره جدید بازیگری برای اولین بار در سریال حضور خواهند داشت.

  • جواد عزتی در نقش مالک مالکی
  • رعنا آزادی ور در نقش سمیرا
  • الهه حصاری در نقش کیمیا
  • مرتضی امینی تبار در نقش میثم
  • سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی
  • سیدجواد هاشمی در نقش دستمالچی
  • کامبیز دیرباز
  • مهران غفوریان
  • الناز ملک

 

داستان سریال زخم کاری بازگشت

میثم، تنها وارث تاج و تخت مالک، به دنبال انتقام از قاتل اوست. در این بین غیبت مالک بهانه ای می شود تا طلوعی تنها پشتیبان قوی هلدینگ ریزآبادی بیاید و اوضاع را درست کند… اما این تمام حقیقت نیست!


آیا جواد عزتی در فصل دوم زخم کاری حضور دارد؟

داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می چرخد. جوانی ولخرجی که طمعش در پایان فصل اول زخم کاری کار دستش داد و خانواده اش را در خطر نابودی قرار گرفت. ملک در پایان فصل در اقدامی عجیب توسط معشوق سابقش (منصوره) با چاقو مجروح شد و حال سوال اینجاست که آیا در فصل دوم با بدنی زخمی، فرصتی دوباره برای پیچیدن نسخه خانواده ریز آبادیی پیدا خواهد کرد؟ آیا دوباره با مالک مالکی که این بار تا مرز مرگ رفت و آمد کرده است ملاقات خواهیم کرد؟

جواد عزتی در فصل دوم زخم کاری

سمیرا در زخم کاری 2

سریال زخم کاری در داستان خود شاهد یک زن کشنده و فتنه گر بود که توانست تمام خانواده ریزآبادی را به خاک سیاه بکشاند. سمیرا معروف و ترسناک همسر مالکی و البته در پایان فصل اول به دلیل جنونی که به دلیل دست داشتن در قتل چند تن از همکاران مالک به خصوص حاج عمو داشت وارد تیمارستان شد و حالا باید دید او در به چه شکی فصل دوم داستانوارد خواهد شد. .

سمیرا در زخم کاری 2

دانلود سریال ایرانی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

دانلود فیلم سینمایی آهنگ 2 نفره دانلود رایگان انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت دوم