دانلود فیلم پژمان جمشیدی و محسن کیایی هتل

دانلود فیلم پژمان جمشیدی و محسن کیایی هتل

رضایت کاربران
67% (15 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از پیشگام مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم سینمایی هتل محصول 1402 ایران که در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته ساخته شده است. شما می توانید این فیلم ایرانی را با کیفیت بالا و لینک مستقیم تهیه و دانلود نمایید.

دانلود فیلم هتل

دانلود فیلم هتل

محصول: 1402 ایران

موضوع: کمدی و خانوادگی

کارگردان: سید مسعود اطیابی

خلاصه داستان:

داستان حول محور هتلی پرماجرا می چرخد ​​که در آن با حضور مهمانان ناخوانده اتفاقات عجیبی رخ می دهد

توضیحات فیلم:

مسعود اطیابی که در کارنامه اش کمدی های پرفروشی همانند خروس جنگی، تگزاس 1 و تگزاس 2، دینامیت، انفرادی و بخارست را در بر می گیرد، اواخر سال گذشته کمدی جدید خود با نام هتل به تهیه کنندگی محمد شایسته جلوی دوربین در جزیره کیش برده

فیلم پژمان جمشیدی و محسن کیایی هتل

این فیلم با سینمایی های قبلی اطیابی متفاوت است و داستانی هیجان انگیز و زیبا دارد. پژمان جمشیدی و محسن کیایی که پیش از این در کمدی‌های پرفروش لونه زنبور و دینامیت با یکدیگر همکاری داشته‌اند، در این فیلم با هم هستند تا یک کمدی پرفروش دیگر را به کارنامه خود اضافه کنند.

فیلم سینمایی طنز جدید هتل ساخته سید مسعود اطیابی شروع طوفانی در گیشه سینمای ایران داشت به طوری که در سه روز ابتدایی اکران خود توانست 4 میلیارد و 200 میلیون تومان فروش را از آن خود نمایید، این در زمانیکه که فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی در سه روز اول اکران تنها توانست یک سوم این رقم را به خود اختصاص دهد.

با داشتن ۲۵۱ سالن در سه روز اول اکران در ۱۳۲۳ سانس به نمایش درآمد و توانست ۷۶۸۶۵ بیننده را به خود جذب کند. در همین بازه زمانی فیلم رقیب او یعنی فسیل با داشتن ۲۷۶ سالن و نمایش در ۹۸۴ نمایش توانست دقیقاً نیمی از بینندگان فیلم هتل را به خود جذب کند.

در ادامه توضیحات فیلم که از پنجم مهر 1402 اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد، در روزهای پنجشنبه و جمعه توانست با جذب 118 هزار و 779 بیننده از مرز 6 میلیارد و 300 میلیون تومان عبور کند. با این میزان فروش در روزهای پایانی هفته، گیشه هتل در مجموع به 19 میلیارد و 100 میلیون تومان رسید، به این ترتیب کمدی جدید اطیابی به رتبه پنجم جدول فروش امسال رسید. آن هم کمتر از 10 روز.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

دانلود فیلم سینمایی آهنگ 2 نفره دانلود رایگان انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت دوم