دانلود فیلم پسرهای ترشیده

دانلود فیلم پسرهای ترشیده

،

داستان فیلم

مسعود، یاشار و کامران سه جوان در آستانه ترشیده شدن هستند که برای جلوگیری از این اتفاق تمام تلاش خود را می کنند و در این مسیر اتفاقات جالب و خنده داری برایشان می افتد.

درباره فیلم

پسران ترشیده فیلم سینمایی به کارگردانی اکبر منصور فلاح محصول سال 1396 این فیلم در ایران و در موضوع کمدی و خانوادگی تولید شده است.بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی میکنند شامل حدیثه تهرانی، نیما شاهرخ شاهی، یوسف تیموری هستند.شما می توانید این فیلم جذاب و دیدنی را از سایت پیشگام مووی دانلود و در کنار خانواده از دیدن آن لذت ببرید

نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از پیشگام مووی فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

فیلم پسرهای ترشیده نام یکی از بهترین فیلم های سال 1396 در ژانر کمدی خانوادگی است پخش این فیلم شبکه نمایش خانگی در سال 1397 صورت گرفته و به کارگردانی و تهیه کنندگی اکبر منصور فلاح ساخته شده است.

دانلود فیلم پسرهای ترشیده

بازیگران فیلم پسرهای ترشیده

بازیگران فیلم پسرهای ترشیده

جهت دریافت و دانلود فیلم ایرانی پسر های ترشیده می توانید از لینک های زیر استفاده کنید و به تماشای این فیلم بپردازید در خلاصه داستان پسر های ترشیده آمده است: سه پسر جوان به نام های مسعود؛ یاشار و کامران که در آستانه ترشیده شدن هستند و تلاش زیادی برای جلوگیری از این اتفاق می‌کنند.

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟