بیوگرافی نازنین بیاتی و اتفاق های جالب در زندگی حرفه ای او

بیوگرافی نازنین بیاتی و اتفاق های جالب در زندگی حرفه ای او

نازنین بیاتی، یکی از بازیگران قهار ایرانی می‌باشد که در بسیاری از فیلم و سریال‌های ایرانی ایفای نقش کرده و مردم از او شناخت کافی دارند. این بازیگر که در زمینه سینما و تئاتر فعالیت دارد، در 15 دی 1368 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر از سال 1391 وارد حرفه بازیگری شده و تاکنون در حال ایفای نقش در آثار هنری می‌باشد.

در ادامه این مقاله، می‌خواهیم درباره نازنین بیاتی بیشتر بدانیم و با زندگی حرفه‌ای او و اتفاقاتی که در زندگی این بازیگر رخ داده است، بیشتر آشنا شویم. اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این بازیگر می‌باشید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات مفید و ارزنده، دست پیدا کنید.

زندگی حرفه‌ای نازنین بیاتی

نازنین بیاتی دارای مدرک لیسانس در رشته تئاتر و گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می‌باشد. جالب است بدانید این بازیگر تا مدت‌ها طراح لباس بوده است و لباس بچه و لباس زنانه شیک و دلنشینی را تولید کرده است. علاوه بر این، بیاتی در کار صداپیشگی و موسیقی نیز فعال بوده است. شروع کار بازیگری بیاتی از ترم چهارم دانشگاه آغاز شد و هنگامی که او با درس مبانی بازیگری آشنا شد، علاقه خود را به این فعالیت هنری مشاهده کرد. بیاتی سرانجام در سال 1391 و هنگامی که تنها 23 سال سن داشت، از طریق دوستان خود برای تست بازیگری در فیلم دربند به دفتر کارگردان این مجموعه یعنی پرویز شهبازی رفت. جالب است بدانید او بدون سابقه بازیگری در این امتحان پذیرفته شد و به جلوی دوربین رفت.

زندگی حرفه‌ای نازنین بیاتی

نازنین بیاتی به سرعت مراحل پیشرفت را طی کرد و خود را به عنوان یک بازیگر زن قهار معرفی کرد. او در نخستین تجربه سینمایی خود در فیلم دربند، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد. البته که این جایزه سرانجام به هانیه توسلی رسید. شاید اصلی‌ترین علت شهرت این بازیگر برای بازی در فیلم رخ دیوانه در سال 93 باشد.

این شهرت رفته رفته بیشتر شد تا اینکه در سال 96 و با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته، بیشتر و بیشتر شد. نکته‌ جالب در زندگی هنری این بازیگر، این است که در سال 1391 به عنوان طراح دکور و طراح لباس وارد مجموعه بزرگ شکرستان شد و توانست حتی صداپیشگی شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام دهد.

بررسی زندگی هنری نازنین بیاتی

جالب است بدانید علاقه و استعداد نازنین بیاتی تنها به بازیگری، طراحی لباس و گویندگی محدود نمی‌شود. او به نقاشی، گرافیک، مطالعه کتاب و فیلم دیدن نیز علاقه‌مند است و اوقات فراغت خود را به انجام چنین کارهایی، می‌گذراند. البته او عنوان کرده است که دیدن فیلم در سینما را بسیار دوست دارد و زمان زیادی را صرف این کار می‌کند.

زندگی خصوصی نازنین

در رابطه با خانواده این بازیگر، باید عنوان کنیم که مادر او اهل قم و پدر او نیز اهل تفرش است. همچنین این بازیگر دارای دو خواهر به نام‌های ندا و نغمه می‌باشد. در رابطه با وضعیت ازدواج او نیز باید عنوان کنیم این بازیگر هم اکنون مجرد است.

در رابطه با شخصیت نازنین بیاتی نیز باید عنوان کنیم که این بازیگر، یک شخص بسیار پر انرژی و شاد می‌باشد و دارای شخصیتی برون گرا است. یکی از شخصیت‌های بزرگ سینما که بیاتی علاقه زیادی به بازی او دارد، خسرو شکیبایی است. او که یکبار سر صحنه فیلمبرداری این بازیگر حضور داشته است، همواره عنوان می‌کند بازی با مرحوم شکیبایی، یکی از حسرت های زندگی‌اش باقی می‌ماند.

بررسی آثار هنری نازنین بیاتی

در این بخش از مقاله، می‌خواهیم نگاهی به آثاری بیندازیم که نازنین بیاتی در آن‌ها به ایفای نقش مشغول بوده است و در کارنامه هنری این بازیگر، وجود دارند.

نام اثر سال ساخت
دربند 1391
فرشته‌ها با هم می‌آیند 1392
ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه 1392
مردن به وقت شهریور 1392
رخ دیوانه 1393
طعم شیرین خیال 1393
مادری 1394
رفتن 1395
آینه بغل 1396
مغزهای کوچک زنگ زده 1396
دینامیت 1397
ژن خوک 1397
زعفرانیه 14 تیر 1397
سگ بند 1398
عروسی مردم 1398
مجوز خروج 1399
زمستان بود 1399
جوجه تیغی 1399

علاوه بر موارد فوق، نازنین بیاتی در نمایش های خانگی همچون گلشیفته ( 1396 )، مانکن ( 1398 ) و هفت ( 1399 ) نیز ایفای نقش کرده است.

نازنین بیاتی

ناگفته هایی از نازنین بیاتی

یکی از آرزوهای نازنین بیاتی، این است که هیچ شخصی بدون برآورده شدن آرزوهایش، از دنیا نرود.

یکی از داستان‌های جالب و در عین حال غم‌انگیزی که این بازیگر تعریف کرده است، این است که یک روز مادربزرگش به مادر او تلفن می‌کند. در همین حین، مادر بزرگش از او می‌خواهد پای تلفن بیاید و با او صحبت کند. این بازیگر به دلیل داشتن مشغله کاری، از این کار امتناع می‌کند. در همان شب، مادر بزرگ او دار فانی را وداع می‌گوید و این بازیگر قهار ایرانی همواره این حسرت را با خود به دنبال دارد.

نکته‌ جالب در رابطه با این بازیگر، این است که افراد زیادی به علت شباهت، او را با ترانه علیدوستی اشتباه می‌گیرند. البته خود این بازیگر از چنین موضوعی خوشحال است و علیدوستی را به عنوان یکی از بازیگران بزرگ سینمای ایران می‌داند.

 

به طور کلی، کارنامه این بازیگر مشهور ایرانی بسیار درخشان بوده و او به نقش‌های مختلف و قدرتمندی در آثار هنری ایران، مشغول بوده است. همچنین در زمینه طراحی لباس نیز بیاتی بسیار پر جنب و جوش و فعال بوده و بسیاری از افراد با مشاهده این محصولات، اقدام به خرید مانتو با طرح‌های این بازیگر کرده‌اند. در پایان این مقاله، امیدواریم از خواندن این مطلب رضایت داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید، سودمند و با ارزشی را به شما مخاطبین گرامی، ارائه کرده باشد.

 

رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟